úterý 27. února 2018

Želva Ninja kostým


Úkol zněl jasně- na karneval chci jít za Želvu Ninju, konkrétně za Donatella.
Plán byl taky docela jasný, dojet do města, koupit látku, střihnout a ušít kostým.
Ovšem realita nakonec vypadá jinak. Do plánu vstoupila nemoc, takže jsem zůstala s dětmi zavřená 14 dní doma a termín karnevalu byl 2 dny po dobrání antibiotik.

Takže jsem operativně vymyslela plán nový, zapátrala v domácích zásobách a maska je na světě. 

Nejdůležitější je fakt, že nositel je spokojen a dnes hrdě šel s kostýmem do školky :) 


Materiál- krunýř- kartonová krabice (rozměr dle zad dítěte), akrylová barva zelená a černá, bílá barva na malování stěn na naředění(abych šetřila akrylky), tkaničky (nebo gumičku, popruh, provázek)
- triko- zelené triko, hnědá barva na textil, žlutá a fialová utěrka  DM (nebo filc)
- maska- zelený filc, fialová utěrka z DM(nebo filc), gumička
- zbraň- zbytek plastové instalatérské trubky- tu jsme mu raději do školky nedali 


Jediné co jsem přišila byla gumička u masky na obličej,jinak jsem vše lepila tavkou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka