čtvrtek 15. února 2018

Otevři mě, když ...

Patřím k těm, kteří Valentýna slaví, protože mě baví dávat a taky dostávat dárky.

Samozřejmostí je hlavně uvaření dobrého jídla, které muži ocení asi nejvíc (mimo po sexu).

Ale také si nikdy neodpustím nějakou romantickou kravinku :)

Letos mě napadlo vyrobit tyto obálky/pytlíky. 



 Pytlíky jsem měla doma, jsou z povánočního výprodeje z DM drogerie. Dají se použít i klasické obálky nebo je můžete i vyrobit z balícího papíru. A na zalepení jsem použila washi pásku.

Nápadů na obsah obálek je spousty, ale rozhodla jsem se to nepřehánět. Přeci jen muži to nejspíš úplně neocení, takže toto množství je pro ně dostačující. 
    

 Otevři mě, když ...
... potřebuješ dobít energii- proteinová tyčinka
... chceš zkusit štěstí- stírací los
... toho máš plný zuby- párátka (aby se v pytlíku nemusela lovit, nalepila jsem je do řady na izolepu)
... se nudíš- sudoku
... se potřebuješ uklidnit- bublinková folie
... se chceš zasmát- vtipy
... se nemůžeš rozhodnout- tabulka pro a proti
... je ti smutno- fotka a vzkaz
... nemáš na svačinu- 50 kč
... nestíháš jít na oběd- pytlíková polévka 


P.S.: Určitě jste si všimli, že na některých fotkách chybí čárka před když, nebojte se, tu jsem všude doplnila :)

Jinak tento typ dárku doporučuji vyrobit spíš pro ženy :)

Tady je další inspirace na obsah.

Otevři mě, když...
... jsi nemocný- čaj, kapesníček a paralen nebo poukaz do lékárny
... máš nervy- čokoláda 
... jsi něco pokazil- izolepa
... máš na něco chuť- bonbon, malá čokoládka, žvejky
... je ti zima- termofolie/ ponožky
... ses říznul- náplast
… když se cítíš osaměle- společná fotka
… když potřebuješ štěstí- čtyřlístek
… když po ruce nemáš kartáček a pastu- žvýkačka
… když se ti chce brečet-: kapesníčky
… když ztrácíš motivaci- pár motivačních citátů
…když se chceš podívat na něco hezkého- zrcátko
… když je venku ošklivo- obrázek sluníčka
… když nevíš co by - leták OBI
… nevíš, co dát k narozeninám- odkaz na místní květinářství/eshop
… chceš sex- kondom
... nemáš co na sebe- poukaz do obchodu s oblečením

Moje dámská verze zde.

2 komentáře:

Díky, že čtete můj blog :) Terka