neděle 11. února 2018

Obal na očkovací průkaz

Původně jsem přemýšlela. že ušiji látkový, ale našla jsem hned několik důvodů proč ne.

Zabere to dost času, nemám vhodnou látku (takže bych musela nějakou sehnat) a ani mi nepřijdou moc praktické z hlediska zašpinění. 

Takže jsem to nakonec vymyslela takto.



V papírnictví jsem koupila průhledný obal (rozměr cca 11x16 cm)- je to taková kapsa, ne klasický obal jako na sešity. 
Dále jsou potřeba samolepicí folie, ty mám doma v zásobě (kupuji je v Hornbachu v metráži). A ještě nůžky, případně pravítko a tužka a ani ne 5 minut času.


Z jedné folie jsem vystřihla obdélník (velikost od oka) a ten nalepila na obal. Pokud se vám pod tím vytvoří vzduchové bubliny,vyženete je pomocí kreditní karty nebo propíchnutím špendlíkem. 
 Z druhé folie jsem vystřihla o něco menší obdélník. Protože obě písmenka jsou symetrická, přehnula jsem ho na půl a od oka napsala půlku písmena a vystřihla. 

Druhou stranu jsem ještě dozdobila trojúhelníčky, které jsem nastříhala ze zbytku folie.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka