úterý 27. února 2018

MOJE tabule

Už od nastěhování do domečku jsem toužila po ploše na psaní s tabulovou barvou.

Dlouho jsem přemýšlela jestli koupit samolepicí tabulovou folii nebo tabulovou barvu a kde bude její místo.

Dost mi to kazila myšlenka, že její místo se nebude moct měnit. A odstranit v budoucnu tapetu nebo barvu nebude ze sádrokartonu jednoduché.

Nakonec jsem v Hornbachu narazila na nástěnnou tabuli.
(rozměr 60x90 cm, cena 335 Kč-součástí balení je i houbička, křídy a očka na zavěšení)
Protože jsem nechtěla, aby bylo zavěšení vidět, dokoupila jsem ještě skrytá očka.



S umístěním jsem váhala, ale vybrala jsem tento roh u jídelního stolu.

A tramtadadá, už si vesele píšu :)


Řekla jsem si, že nápisy budou vždy v češtině (možná latině) a v žádném případě ne anglicky. Tak uvidíme jestli to vydržím.

Pro inspiraci jsem si založila nástěnku na Pinterestu, kam si ukládám texty a obrázky co mě zaujali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka