úterý 21. listopadu 2017

Adventní kalendář (nejen) čajový

Advent se blíží a já se pomalu začínám připravovat.

Výzdobu máme stále podzimní, jen bez halloweenských dekorací.

Ale je pravý čas zapracovat na adventních kalendářích.

Tady je letošní první, vhodný pro čajomily :) 


Potřebujeme- karton, kolíčky, tavnou pistoli, čajové sáčky jednotlivě balené, provázek, kancelářský papír na čísla

Protože se mi vhled kartonu nelíbil, vylepšila jsem ho. 
A to tak, že jsem zmačkala hnědý papír, ten jsem nalepila herkulesem na karton,tak aby tam zůstala zmačkaná struktura (takže neuhlazovat) a tu jsem zvýraznila lehkým přetřením bílou barvou pomocí houbičky.


Kolíčky sem pravidelně rozmístila ve dvou řadách (s výpočtem mezer mi pomohl "K", ale dá se to srovnat i od oka) a nalepila tavnou pistolí.
Čísla jsem vytvořila ve Wordu, vystříhala a nalepila lepidlem na papír.


Na závěr jsem zezadu prvního a posledního kolíčku v první řadě nalepila tavkou provázek na zavěšení.


A čajíky umístila do kolíčků.

...

Místo čajů se dá použít mnoho jiných věcí. Např. bonbony, kartičky s úkoly, puzzle, ozdobičky, apod.

A použít se dá celoročně, třeba když se do kolíčků připevní fotky, proto jsem ho udělala neutrální a ne vánočně ozdobený.
...

Ve výrobě mám ještě jeden bez sladkostí pro děti, tak snad ho brzy dodělám ať se ještě stihnete inspirovat :)


Tady ještě připomínka předloňského perníkového pro syna a pro manžela.


A ještě letošní bez sladkostí tady a sladký tady.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka