středa 30. listopadu 2016

Kalendář 2017- Listopad


Je tu poslední listopadový den :)
Takže na poslední chvíli přidávám listopadovou stránku do našeho kalendáře na rok 2017. 


Potřebujeme- barvy (modrá je vodovka v tubě od Koohinoru a bílá malířská barva co nám zbyla), tácek na smíchání, houbičku na ťupkání a polystyrenovou krabičku do které se dává jídlo s sebou v restauracích na výroku xxl tiskátka

Nejdříve si jsem vyrobila xxl tiskátko. Z krabičky jsem ustřihla plochý kus a do něho tužkou vyryla vločku. Pozor ať polystyren při rytí neprotrhnete.

Potom jsem nalila barvy do tácku, "M" dostal houbičku, poťupkal barvou razítko a obtiskl.


Přiznávám, že s tiskem vloček do kalendáře jsem mu trochu pomohla.
Potom ještě dostal papír na vyřádění a docela zdatně zvládl tiskat sám.

Po uschnutí jsem vločky vystříhala a nalepila na připravené stránky kalendáře.
Klidně jsme mohli tiskat vločky rovnou do kalendáře, ale bohužel jsem ho neměla připravený, proto jiný postup.

Brzy nás čeká ještě prosincová stránka a taky konečná kompletace kalendáře :)

A potom už může přijít Ježíšek.

Návod na výrobu razítka, zdroj pinterest.


Předchozí měsíce kalendáře najdete zde

4 komentáře:

  1. Dobrý den, mohla byste mi prosím ještě nějak vysvětlit, jak udělat to razítko?:) Mně to nejde do hlavy... Už nám chybí jen listopad a prosinec. Díky za báječnou inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále jsme se k výrobě dalšího razítka nedostali, ale konečně jsem našla návod na internetu,tak přidávám foto.

      Vymazat
  2. Dobrý den, děkuji, jsem ráda že jste se inspirovali :) Slibuji že až seženu tu krabičku, návod nafotím a dám na blog. Omlouvám se za pozdní reakci, ale už měsíc se nemůžu vylízat z virózy a jsem úplně mimo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den, my jsme se k tomu nakonec dostali az ted, takze nam to uplne stacilo.:) Uz nam to jde. Moc dekujeme!

    OdpovědětVymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka