pondělí 21. listopadu 2016

Adventní kalendář


 potřebujeme- gumové multivitaminy v DM drogerie, alobal, látka nebo papír, washi pásky nebo provázky, lepící pistoli, čtvrtku, fix, tiskátko, karton, samolepky, hvězdu


 Gumídky jsem po 2 ks zabalila do alobalu (aby neztvrdli), alobalové kuličky jsem zabalila do netkané textilie a přelepila washi páskou.
Teď když nad tím tak přemýšlím, tak mě napadlo, že by ten alobal klidně i stačil.


Tiskátkem jsem natiskla puntíky, do těch vepsala čísla, vystřihala jsem jednotlivá kolečka a nalepila na balíčky.
Jednotlivé balíčky jsem potom nalepila na karton ve tvaru stromečku.


Samolepkovou výzdobu jsem přenechala "M" a na závěr jsem nalepila na vrchol hvězdu, kterou jsem vyráběla loni na vánoce ze špejlí, provázku a papírových ruliček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka