úterý 18. října 2016

Obrázky do pokojíčku

Blíží se nám stěhování do domečku a konečně taky doba, kdy bude mít "M" svůj pokojíček :)

A aby se mu tam líbilo, vytvořila jsem mu pár obrázků.


Velkou inspirací mi byla práce dětí z franouzské mateřské školy- tu.

A to velice jednoduchý a krásný brýlatý zajíc.

Stačí na papír nakreslit obrys a linky a ty potom vyčárkovat fixem. 

A protože se mi myšlenka zvířátek s barevnými brýlemi zalíbila, vytvořila jsem ještě ovečku a medvěda.

Ovečku jsem nakreslila na černý papír, vystříhala, nalepila na bílý, obstřihla a nalepila na barevnou čtvrtku.


Medvěda jsem obkreslila na bílý papír, černé detaily jsem obtáhla fixou, vystřihla a nalepila na barevnou čtvrtku. 

Brýle jsem obkreslila na barevný papír, vystřihla a nalepila zvířátkům na obličej.

Obrázky obkresluji tak, že si na pc zvětším na potřebnou velikost stažený obrázek z internetu, přes monitor dám papír a tužkou obkreslím. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka