pondělí 31. října 2016

Lampion Mimoň

Dnes jsme měli u nás na vesnici lampionový průvod.
Takže příležitost vyrobit si doma lampion.

Hlavním kritériem bylo, aby si ho při nošení "M" nepodpálil, takže použití svíčky bylo hned zavrženo :)


materiál potřebný k výrobě- plastová lahev, lepidlo v tubě, krepák, led světýlka, tyčka, drátek, elektrikářské stahovačky nebo izolepa, fix


Lahev jsem opatlala lepidlem a obalila žlutým krepákem, spodní polovinu jsem polepila modrým (jako kalhoty) a z proužků krepáku jsem udělala kšandy. Oči jsem vystřihla z tvrdého papíru, do středu jsem udělala dírky, aby oči svítili a fixem jsem dokreslila detaily.


Z drátu jsem udělala očko a tím jsem připevnila lahev k tyčce, aby neklouzalo z každé strany jsem ho zajistila elektrikářskou stahovačkou.
Led světýlka jsem strčila do lahve, kabel omotala okolo tyčky a krabičku s bateriemi a vypínačem jsem přilepila do spodní třetiny tak, aby zbylo na konci místo na držení tyčky.

Práce na pár minut a radost veliká.

Bohužel mě schvátila asi chřipka, takže průvodu se "M" nakonec zúčastnil s babičkou a dědou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka