čtvrtek 22. září 2016

Renovace židlí

Poslední měsíc blog zanedbávám, omlouvám se.
Ale skoro veškerý čas se u nás momentálně točí okolo barev, obkladů, dlažby, parapetů, okapů, malování a fasády, atd... takže už mi nezbývá energie a hlavně buňky na psaní.

Pomalu taky začínáme shánět nábytek.

U babičky na půdě jsem ulovila staré dřevěné židle ještě po pra možná pra-pra babičce :)


Podepsal se na nich nejen zub času, ale i nějaký kutil, který je použil jako podstavec při vrtání.

foceno po druhém nátěru odstraňovače barev, následovali ještě dva
K dostání 6 barevných vrstev dolů jsem použila odstraňovač nátěrů, který se moc nečinil. Nakonec jsem to vzala jako výhodu a některé nánosy barev nechala .

 Příště budu chytřejší a použiji horkovzdušnou pisoli :)

Potom přišel na řadu postřik proti červotočům a vibrační bruska.
Po obroušení jsem zatmelila praskliny a díry po vrtačce a po zatvrdnutí tmelu znovu přebrousila.

Na natření jsem zvolila bílý matný Eternal, který jsem hodně zředila vodou, aby prosvítalo dřevo a zbytky starých barev.


Někdy je možná zbrousím do dokonala a přetřu úplně na bílo, ale teď mám chuť na patinu :)


Dále se chystám na revitalizaci kovové manželské postele a postele pro "M".

A doufám, že seženu ještě nějaké staré skříňky nebo komody, takže kdyby jste o něčem věděli, dejte vědět :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka