pondělí 5. září 2016

Kalendář 2017- Srpen


Na pinterestu jsem  našla inspiraci na zajímavou techniku (originál zde) a protože jsem měla vše potřebné doma, vyzkoušeli jsme ji na srpnové stránce.


Potřebujeme- jedlou sodu, vodu, ocet a potravinářské barvy
žlutá barva- 2 lžíce sody, 3 lžíce vody a žlutá potr, barva
červená barva- 2 lžíce octa a červená potr. barva

Na čtvrtku jsem nejdřív nakreslila obrysy jablíček.
"M" kreslil žlutou a já potom ťupkovala červenou, ocet a soda by spolu měli reagovat a šumět a tím vznikne zajímavé barevné propojení. 


Při usychání zůstane na papíře prach ze sody, ten jsem po úplném uschnutí ometla suchou houbičkou.


Nakonec jsem jablíčka vystřihla, nalepila na stránky a dokreslila stopky a bubáky.

Předchozí stránky do kalendáře najdete zde :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka