neděle 4. září 2016

10101

10101 
shlédnutí celkem.

 Děkuji všem čtenářkám i čtenářům (jestli nebo snad jsou tu i nějací muži).

Krásné číslo.
 Je to málo nebo dost? Já jsem spokojená a těší mě to.

vlčí máky
Měla jsem v plánu napsat článek přesně po roce od založení blogu, což bylo 13.8.
To jsem prošvihla.

Další měl být k 10 000 shlédnutí.
A to jsem taky nějak nestihla.

Takhle jsem taky nezvládla dát sem fotky z jara a začátku léta.
Vždycky si naplánuji co sem dám, fotím a pak nic. 
No a když nefotím, píšu.
 Nějak se mi nedaří to spojit.

konvalinka




Takže teď napravuji zapomenuté a přidávám i pár fotek. 







jírovec maďal neboli kaštan
asi nějaká houba



Mám obyčejný foťák a snažím se s ním skamarádit.




Profi fotografové kvalitu prominou :)
chrobák lesní
čmelák a květ kaštanu
svinka
šnečí trojka
hadinec obecný
Tímto slibuji, že brzy napravím další resty a to srpnové hrátky a kalendář a do budoucna se budu více snažit vše dávat včas :)

A otázka na závěr- Co se vám u mě na blogu líbí, popř. co bych měla zlepšit či přidat??? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka