středa 27. července 2016

Pořádek

... je dobré mít nejen v hlavě, ale i v dokumentech.

A právě na urovnání dokumentů, tedy faktur a záručních listů, jsem se vrhla.

Využila jsem akce v Lidlu a koupila si pořadače (2 ks/ 139 Kč).


Nadepsala jsem měsíce (v pořadačích jsou papírky už předepsány, ale anglicky) a vyrobila jsem tabulku ve wordu.

Do tabulky zapisuji druh zboží, datum zakoupení, popř. obchod, kde bylo zboží koupeno a kolik let je záruka.
Jednotlivé dokumenty ještě vkládám do euroobalu, pokud jich je v daném měsíci víc, spojím je svorkou, na první nalepím barevný štítek s rokem a nakonec založím pod příslušný měsíc.

Odhodlat se k tomu roztřídění již nahromaděných faktur nebylo lehké, ale teď bude ukládání nových brnkačka :) a budeme mít lepší přehled o končících záručních lhůtách. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka