pátek 17. června 2016

Sušená ovocná placka

Tady je slíbený pokus o ovocné placky
Řekla bych, že to dopadlo dobře a určitě to někdy zopakuji.
Až na to, že jsem si nějak neuvědomila, že mi nechutnají sušené banány, takže já to, na rozdíl od zbytku rodiny, jíst nebudu (příště je vynechám).

Postup- Rozmixovala jsem zbytek z pasírování třešní a 2 banány.
Vylila na plech vyložený pečícím papírem.
A sušila v horkovzdušné troubě 9 hodin na 80 stupňů (podle tloušťky placky). 
U trouby jsem nechala pootevřená dvířka, aby mohla unikat vlhkost.
Pozor aby jste placku nepřesušily, aby šla dobře sundat z papíru a nakrájet. 
Protože jsem měla doma pár ne moc svěžích jablek, nakrájela jsem je na plátky a přidala do trouby.

Pokud se venkovní teploty pohybují vysoko a je slunečno, dají se placky sušit i na slunci.

Tyto placky se dají vyrobit z jakéhokoli ovoce.
Pokud je ovoce kyselejší, můžete rozmixovanou hmotu osladit cukrem nebo nějakým sirupem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka