středa 1. června 2016

Senzorický kobereček

Tak mě dnes chytla tvořivá :)
Posbírala jsem tedy vše možné co jsem doma našla
 a voila...

... vznikl senzorický kobereček, nad kterým jsem už dlouho uvažovala.


Celá výroba zabrala maximálně 10 minut. Nejdéle mi zabralo, najít všechny ty blbosti(drobnosti). 
Použila jsem šňůru, suky, lufu, molitan a dřevěné tyčinky. Lepila jsem tavnou pistolí, takže mám popáleninu na palci.

"M" se ihned po nalepení ujal testování a já ho taky zkusila.


A k čemu je to dobré?
 Bosá chůze po nerovném povrchu přispívá ke zdravému vývoji chodidel a pohybového aparátu. Stimuluje krevní oběh a rovnovážný systém a působí na plochá chodidla.

1 komentář:

  1. Zajímavé senzorické koberce. My jsme si nedávno pořizovali k nám domů nové koberce a to konkrétně z eshopu vesna . Určitě doporučuji narozdíl od ikei, ty koberce jsou sice levnější, ale nevydrží tolik :-)

    OdpovědětVymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka