pátek 3. června 2016

Pískové malování

 Protože hlásili, že celý víkend který jsme trávili v ZOO, má propršet, nakoupila jsem před cestou pár aktivit k zabavení.

Naštěstí pršelo jen v noci, tak nebyli potřeba.

Zato tento týden není počasí nic moc, takže se mi zásoba aktivit hodí :)

Tuto sadu Pískový obrázek jsem koupila v Tescu a dokonce ve slevě (ale viděla jsem ji i na internetu).
Sada obsahuje jeden samolepící obrázek a 6 pytlíčků s barevným pískem, doporučený věk je o 4 let.  
Samolepící vrstva obrázku je překryta papírem, na kterém jsou nakresleny a vyraženy části obrázku.
Z části obrázku, kterou chcete obarvit, sloupnete ochranný papír, tím se vám odhalí samolepící plocha a tu posypete pískem.
Takhle postupně sloupete a vybarvíte všechny části.
 Aby písek nebyl všude, podložila jsem obrázek plechem na pečení, ale sypání zvládl "M" skvěle a písek směroval tam kam měl.
S rozmístění písku po celé ploše jsem musela pomoct, ale větší děti to v pohodě zvládnou sami.

Protože nám dost písku zbylo, ustřiha jsem kus samolepící folie, přilepila jsem ji pomocí malířské pásky na plech, lepící stranou nahoru. A nechala jsem "M" svévolně tvořit. 
P.S.: Špinavé ruce šli dobře umýt.

Sady prodávají s několika motivy obrázků, takže určitě ještě nějakou pořídíme. 
Dokonce mají i verzi se třpytkama, ale do toho bych nešla :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka