pátek 24. června 2016

Ó bag

Bohužel nejsem majitelkou Obag kabelky,
ale za to se mohu pochlubit, že jsem do ní šila už dva vnitřky.

Pro ty, kdo tyto tašky nezná- jedná se o "gumové" tělo kabelky, ke kterému se zvlášť musí přikoupit ucha a případně i látkový vnitřek, aby se vám obsah kabelky nevysypal.

A ty vnitřní tašky jsem právě šila.

Jeden oboustranný (má oboustranný zip, takže lze otočit na ruby, a hned máte jinou tašku).

A druhý jednostranný s podšívkou.

Musím přiznat, že to byla docela makačka a nervy (ono se to nezdá, ale musí se to vyprat, naměřit, vyztužit, našpendlit, sešít, prošít, vyžehlit,...).
Ale na to, že nejsem švadlena, ale samouk je výsledek dobrý.

Pokud ještě někdy nějakou ušiji, mám v plánu sepsat návod.

A přemýšlím nad tím, jak by se dala vyrobit ta ucha. 

P.S. pro Ježíška: taky by se mi taková taška líbila :)

2 komentáře:

  1. Zdravím Terko, vnitřky vypadají parádně! Chtěla bych jeden takový ušít kamarádce k narozkám. Jsem stejně jako vy samouk, návod náhodou ještě nemáte, že :)? nebo alespoň rozměry? (lucana@email.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, při šití jsem měla k dispozici tašku, takže rozměry jsem dělala na míru a bohužel nikde jsem si je nenapsala. Návod sepsaný také nemám, šila jsem podle sebe. Někdy ho možná dám dohromady, ale momentálně na to není čas. Pokud máš fb doporučuji skupinku Šití pro začátečníky, tam ti určitě poradí.

      Vymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka