neděle 26. června 2016

Dort jedlý/nejedlý


potřebujete- 9 ks toaletního papíru, sušenky, krém v pixle, karton, krepák, stužky, špejle, drátky, washi páska, lepící pistole, nůžky(zalamovací nůž)


 Z kartonu jsem vyřízla kruh a ten oblepila krepovým papírem. 
Potom jsem naskládala toaletní papír- spodní patro 5 ks, prostřední 3 ks a nahoře 1 ks.
Aby toaleťáky držely, spojila jsem je pomocí špejlí, které jsem zapíchala do ruliček.

Potom jsem doplnila sušenkami, které jsem nalepila na drátky a zapíchala okolo horního patra. Krém jsem navrch pouze položila.  

Dozdobila jsem stužkami, zabalila do celofánu a protože oslavenec má hranaté narozeniny, dovršila jsem dílo číslem z kartonu, polepeným washi páskou, nalepeném na špejli.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka