úterý 17. května 2016

Knížky pro mě

Sice nejsem čtecí typ, ale v knihkupectvích mají i knížky, které nejsou o čtení a mě se moc líbí.

Omalovánky jsem už zkusila, a jak už jsem psala tady, vůbec mě neuklidnily. I když s výsledky jsem byla spokojená.

Je ale plno dalších kreativních knížek, které mě zaujaly.

 SPOJOVAČKY- ty jsem jako dítě milovala :) Úkolem je spojovat čísla a z nakreslených čar vznikne obrázek, který dá případně i vymalovat.

NAKRESLI ... - to je knížka pro děti i dospělé, plná námětů na malování ( např. nakresli lízátko, vítr, dva netopýry,...)

DESTRUKČNÍ DENÍK- kniha obsahuje návody na kreativní a občas i destruktvní výtvarné ztvárnění stran deníku

THE POINTLESS BOOK/ ÚPLNĚ MIMO KNÍŽKA- upeč si dort v hrnečku, zúčastni se výzvy ke sledování lidí, udělej si časovou schránku, vytvoř deník jednoho týdne svého života, nauč se skládat origami a další. Toto je knížka plná her, aktivit a různých srandiček.

FINISH THIS BOOK- sice tato kniha ještě není k dostání v češtině, ale také vypadá zajímavě

Internet je plný inspirací, jak si poradit s těmito kreativními knížkami, takže se na ně určitě podívejte. Je to super :)


Závěrem bych chtěla říci (hlavně příbuzenstvu), že mé narozeniny se blíží a vůbec bych se nezlobila, kdybych některou z těchto knih dostala :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka