sobota 2. dubna 2016

Březnové hrátky

Trochu pozdě, ale přeci přidávám pár březnových aktivit.
Skládání Olafa- Upřímně řečeno, že je to zrovna Olaf nás nijak zvlášť nebere, ale když zrovna byl v časopise tak proč ho nevyužít. 
Skládání jakýchkoli jednoduchých obrázků "M" hodně baví.
 

Čísla z Lidlu- Vkládačka čísel "M" hodně baví. Povýšili jsme hru na losovačku, takže všechna čísla dáme do krabičky od kapesníků, já losuji čísla a "M" rozmisťuje. Jediná chyba je, že 13 a 18 má stejný tvar a "M" je většinou dá opačně.
Lidl nabízí i vkládačku písmenek, ale tu už jsme bohužel nesehnali. 

 Párování písmenek- Magnetická písmenka jsem koupila v Levné knize a díky inspiraci na internetu jsme vytvořili tuto párovačku.
Nejdřív "M" vytřídil víčka od přesnídávek, aby jsme měli všechny stejné. Já do nich napsala písmenka a hotovo.

Rozpíjení- Tohle "M" hodně bavilo, moje nervy zas tak nee :) Ve vodě je rozpuštěné potravinářské barvivo, které jsem rozhodně ze sedačky drbat nechtěla.
Plnitelný štěteček máme ze sady malování vodou, ale prodává i samostatně, třeba na Ebay.

Čtení v postýlce- Jednou jsem řekla (asi ze zoufalství :)), vem si knížku a jdi si číst do ložnice a on kupodivu šel. 
Tady naše oblíbená knížka Kdo hledá, nejde- V divočině. Úkolem je najít mezi zvířátky tukana. Mají ještě verzi s dopravními prostředky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka