pondělí 28. března 2016

Kachna skoro za 12

Minule jsem slibovala, že prozradím jak to s kachnou dopadlo, tak tady to je :)
Kachnu jsem nakonec pekla 11,5 hodiny. I když mi v tom ta změna času na letní udělala trochu nepořádek, ale nakonec jsem se dopočítala.

A tahle to bylo od začátku ...
Z kachny jsem vyndala vnitřnosti (je možné že už je vyndal už někdo před vámi, tím pádem v kachně nebudou :)), uřízla jsem krk a konce křídel a biskupa. 

Srdce, plíce, krk a křídla jsem použila na vývar.

Kachní tělo jsem osolila, okmínovala, dala do pekáče a podlila trochou vody.
Kachnu jsem dala do trouby, zapnula a šla spát. Pekla jsme na 80 stupňů celsia 10 hodin, zakryté pokličkou.
Potom jsem pokličku odklopila, přelila kachnu medem a teplotu zvýšila na 180 stupňů a hodinu a půl dopekla (v této fázi je dobré kachnu potírat výpekem), aby měla pěknou a křupavou kůrčičku.
Ke kachně vždy dělám červené zelí a bramborový knedlík (přiznám se že pytlíkový).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka