pátek 4. března 2016

Brumík domácí


Silikonová forma je z Orionu, už dlouho jsem na ní měla zálusk a dnes jsem si jí koupila. 
Dá se použít na pečení i na mražení.

A protože jsem ji potřebovala ihned vyzkoušet, použila jsem recept co byl na obale.
Těsto mi přišlo husté, tak jsem ještě přidala trochu mléka.
Docela mě pobavila věta- Formu vymažte a vysypte kokosem. :) Silikonovou formu přeci používám právě pro to, že se nemusí vymazávat. 
Tak jsem alespoň kokos nasypala dospod, příště to už dělat nebudu, spíš ho zamíchám do těsta. Díky kokosu jsou to takové obludky :)
A pekla jsem na 180 stupňů necelých 15 minut.

Pro porovnání- Kupovaní Brumíci mají 30 g ks, moji domácí mají 45-50 g ks.
Kupovaný stojí 7,50 Kč 1 ks a domácí cca 12 Kč 6 ks+ 3 ks muffinů.
A složení bude taky určitě lepší.

A to se vyplatí :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka