pondělí 21. prosince 2015

Vánoční domácí hrátky

Skládání vloček
Aktivita z výměny. Tvary vystřižené z mossgummi se přikládají na zalaminovanou předlohu.

Přiřazování dle tvaru 
Betlém - stíny
Moje výroba. Obrázky figurek jsem našla na někde na netu, upravila jejich velikost, vytiskla a vystříhala. Obkreslila je na papír s betlémem a obrysy vybarvila černým fixem. Potom jsem vše zalaminovala a přidala suchý zip. 

Perníčky
"M" jako každý den dostal přidělený perníček z adventního kalendáře. Byla to veverka se sady od Ikea. V krabičce s vykrajovátky byl obrázek všech vykrajovátek, nevím na co. Asi jako pomůcka pro úklid vykrajovátek zpět do krabičky. Obrázek jsem "M" začátkem prosince dala na hraní. 
Když uviděl perníček, šel si najít obrázek a veverku ihned přiřadil k obrysu.

Pečení cukroví
Vykrajování cukroví "M" hodně baví. Jen kdyby neujídal tolik těsta.
Zástěra a kuchařská čepička je z Tesca. 

Zdobení stromečku
Taky dobrá zábava. Stromek přežil bez úhony a nespadl :) a i kdyby ano, nevadí, všechny ozdoby máme nerozbitné.

Samolepky
Lepí je do řad a stejné k sobě.
Naštěstí jich většina končí na papíře, ale už jsem našla jednu na skříni a když hlídal tatínek a usnul, měl jich několik na čele.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka