neděle 29. listopadu 2015

Začíná Advent

A to si žádá novou výzdobu :)

Venku mám vypichovaný věnec s proutěnou hvězdou z Kik (při jeho věšení mě mimochodem "M" zamknul venku za dveřmi, ale naštěstí hned odemkl, takže se nekonalo žádné drama)
, vlastnoručně vyrobeného anděla a stromek vyrobený z palubek (tady přiložil ruku k dílu i "K" a palubky mi nařezal).



Na internetu jsem se inspirovala nazdobenou větví, tak jsem se vydala do lesa a po dlouhém hledání našla tu pravou (nemyslela jsem si, že to bude tak těžké, najít v lese větev). 
Včera mi ji "K" přidělal a dnes jsem ji nazdobila.

Jednoduchý betlém ze špachtlí zvládnete vyrobit i s dětmi a vypadá to moc pěkně. Hortenzii mám ve váze už od podzimu, ale je mi líto ji vyhodit,tak jsem vázu oblékla do bílé textilie. 




Adventní svícen jsem letos pojala hodně jednoduše. 
Stačilo mi k tomu prkýnko, juta, květináčky, chvojí, oasis, svíčky, jutový provázek a vlastnoručně vyrobené visačky s čísly.


Na stůl nemám odvahu ho položit, takže zůstane na baru a budu doufat, že se "M" nerozhodne něčím sestřelit.

A ještě se pochlubím dárkem z DM drogerie. Za 80 bodů, rozdávají krásná vykrajovátka.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka