úterý 24. listopadu 2015

Za měsíc ...

je to tu, Štědrý den.
 Polovinu dárků mám vymyšlenou a část i hotovou, ale zase tápu s dárky pro chlapy. To mi prostě nějak nejde. Tak snad mě nějaká inspirace brzy cvrnkne do nosu.

A protože nebudu zveřejňovat letošní dárky, tak alespoň vzpomínka na loňské Vánoce.

Na některých dárcích jsem pracovala, už od léta.



S "M" jsme společně pekli cukroví.


Vyrobila jsem novou výzdobu.


Na Štědrý den, jsme šli na procházku na rozhlednu, zahřáli se tam svařákem a cestou našli jmelí. Sníh nikde, ale kosa jako blázen.


A pak následovala výborná a klidná večeře, kterou "M" celo zaspal.
Řízky, kapra ani bramborový salát nevařím. Protože následující dny objíždíme rodinu, kde se toho najíme až až.


Byli to klidné a pěkné vánoce. 

Ty letošní asi budou akčnější, protože "M" budou 2 roky a je skrývá v sobě pěkného čertíka.
Jsem zvědavá jak se bude tvářit na stromeček a jestli ho hned nezlikviduje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka