úterý 17. listopadu 2015

Venku hnusně...

... ,tak co dělat? 
A protože jsem tu měla několik nedošitých věcí, program byl jasný. Vše dodělat :)

1. potah do auta
Potah na sedačku, aby mi jí "M" v tomto mokrém a sychravém počasí nezašpinil botami, když sedí v autosedačce. Ještě mi chybí vyšít knoflíkové dírky, díky kterým bude potah navlečen na opěrku sedačky. Ale to se mi po půlhodinovém koumání a bojem se strojem nepovedlo, takže jsem to odložila na zítra :)
Časem možná přibudou i nějaké kapsičky, ale ty zatím nejsou potřeba.
A i když máme jen jedno dítě, ušila jsem si rovnou dva.



2. povlak na polštář
I když už jsem ušila plno jiných věcí, povlak na polštář, jsem šila poprvé.

A taky proběhla menší příprava na tvoření vánočních dárků. Ale protože můj blog, sledují i rodinní příslušníci, tak více do Vánoc neprozradím.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka