středa 2. září 2015

Vaříme rychle a chutně

Nejen maminky na mateřské ocení tento rychlý a hlavně výborný recept na těstoviny s smetanovo-lososovo-rajčatovou omáčkou.

Recept vznikl v mojí hlavě, když jsem v 10 dopoledne zjistila, že nemám připraveno nic k obědu a v lednici toho taky moc nebylo. Naštěstí mám vždy nějaký kus masa v mrazáku, tak jsem vyndala filet z lososa (rozmrazila v mikrovlnce) a šla se inspirovat na internet co s ním. Všechny smetanové omáčky obsahovaly sýr, který ovšem neobsahovala moje lednice :(
Tak jsem se dala na improvizaci a vznikla tato výborná rychlovka.

Smetanovo-lososovo-rajčatová omáčka (2-3 porce)
filet z lososa, trochu oleje, jarní cibulka, 4 sušená rajčata naložená v oleji (použila jsem svoje), 1 smetanu ke šlehání, sůl, pepř
Lososa nakrájíme na kostičky a orestujeme na oleji. Přidáme nakrájenou jarní cibulku a rajčata, zalijeme smetanou a necháme zhoustnou, Potom osolíme a opepříme, podle chuti. 

Podáváme s těstovinami. Těstoviny můžeme s omáčkou smíchat rovnou v pánvi, ale pozor, těstoviny omáčku vypijí, což ničemu nevadí (kromě mě).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, že čtete můj blog :) Terka