pátek 28. srpna 2015

Quite book ...

aneb knížka pro chvíli ticha. U nás to ticho moc nefunguje, protože "M" chce, aby jsme si hráli s ním a vše mu popisovali. Ale hrozně ho knížka baví a hrajeme si s ní několikrát denně.



Desky-protože se mi nechtěli šít, obalila jsem do látky klasický kancelářský šanon. Látku jsem podžehlila ronofixem, našila na ni aplikaci a tavnou pistolí (mimochodem moje nejlepší pomocnice) nalepila na šanon.



Uchycení stránek- v šanonu jsem nechala pákovou mechaniku a do stránek jsem 2 cm od kraje natloukla kovové průchodky


Stránky- mají rozměr 30x25 cm. Jako podklad jsem zvolila bavlněné látky, které jsem vyztužila nažehlovacím ronofixem (liché) nebo nažehlovacím vlizelínem (sudé). Sešila jsem je k sobě cik-cak stehem a okraj ostřihla entlovacími nůžkami (z Ikea). Stránky se také mohou sešít pomocí šikmého proužku nebo z rubu.



1. strana- skládání ovoce na suchý zip
2. a 3. strana- trénink zapínání



4. a 5. strana- tvary a velikosti (nýtovací knoflíky)


6. strana- zipy a schované knoflíky
7. strana- počítání



8. strana- barvy, pastelky (magnet)
9. strana- penál na pastelky a knoflíkové sudoku (suchý zip)



10. strana- abeceda
11. strana- pokračování abecedy a telefon (čísla)



12. strana- bludiště


To bude asi pro tuto knihu vše, původně jí "M" měl dostat k narozeninám, ale už od začátku tvoření (to mu bylo 18 měsíců) si s ní hraje a hrozně ho to baví.
V plánu mám ještě jednu, ke které už mám pár stránek hotových. Ale o tom někdy příště.

Poslední strana mě stála nejvíc nervů, praskla mi žárovka u stroje, bojovala jsem s napětím nití a několikrát párala, takže teď potřebuji pohov a pár dní, abych zapomněla na to utrpení...

4 komentáře:

  1. Krásné!
    Můžu se zeptat, hak je udělána ta abeceda?
    Děkuji
    Proprepiaf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) písmenka jsou pěnová a obrázky jsem vytiskla na transferovou nažehlovací folii a nažehlila na látku

      Vymazat
  2. Krása, nádherná inspirace, skvělý nápad jak využít starý pořadač, který mám nachystaný na vyhození. Pro jak staré dítko jste dělala knihu, prosím. Děkuji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Synkovi bylo 18 měsíců když jsem ji dělala a hrál si s ní od začátku.

      Vymazat

Díky, že čtete můj blog :) Terka